יום שני, 27 ביולי 2015

מעצבים את העתיד החדש - משמורת, הסדרי ראיה ומזונות


כל אדם שחווה את תהליך הגירושין, מכיר את הצורך בשירותיו של עורך דין משפחה. גם אם הגירושין נעשים ברוח טובה וידידותית, תפקידו משמעותי במיוחד. כשעל כף המאזניים עומדים לנגד עינכם נושאים הרי גורל כמו הסדרי ראיה, משמורות על הילדים, דמי מזונות ועוד, אתם חייבים להשאיר את העבודה למומחה בתחום. להלן הדרכים שבהן תתבטא עזרתו.

משמורות

בסיסו של כל תהליך גירושין עם ילדים הוא הסדרי המשמורות, או במילים פשוטות - מי יהיה ההורה שהילד/ים יהיו בחזקתו? האם, האב, משמורת משותפת או אולי צד שלישי (מקרים נדירים ביותר). כמובן שאם ניתן לפתור את הסוגיה בדרכי נועם, עשו זאת. הימנעו ממלחמות מיותרות. אך במידה ורצון זה לא מוצא את ביטויו, עורך דין משפחה הוא הגורם שעשוי למנוע מהחשש הכי גדול שלכם להתממש. באמצעות עובדות, עדויות, תקדימים, נתונים וחוות דעת, ישכנע עורך הדין שבעבור טובת הילד/ה, מוטב כי הוא יהיה בחזקתכם.

הסדרי ראייה

אם פתרתם את סוגיית המשמורות, תמצאו את עצמכם עומדים אל מול קונפליקט הסדרי הראיה. גם כאן, כמובן, העדיפות היא לדרכי השלום, שלרוב מסתכמות במפגשים בין ההורה שהילד לא בחזקתו לילד על בסיס שבועי (מפגש חצי יומי) ובכל סוף שבוע שני. אל תתנו לחוסר הסכמה להוביל למלחמת חורמה. נסו למצוא, באמצעות עורכי הדין שלכם, את הפתרון שיטיב עם שני הצדדים עד כמה שניתן. תמיד אפשר "להיפגש באמצע" מבחינת הדרישות של כל צד. זכרו כי טובת הילד עומדת כל העת לנגד עיניכם.

מזונות

דמי המזונות הם הנושא שבו לעורך דין משפחה המשקל המשמעותי ביותר, והיכולת לשנות סדרי עולם. הרעיון הוא לא "למסכן" את הצד המשלם ולהציגו כחסר כל יכולת כלכלית, אלא להציג תמונה אמינה, משקפת, הלוקחת בחשבון מכלול גורמים כלכליים הנוגעים לגבי החיים כזוג, המשלם עצמו והילד/ים. חשוב להציג בפני עורך הדין תמונה מהימנה, מעודכנת ומלאה. כל ניסיון לעיוות המציאות מצדכם, עלול להקשות עליו בייצוג הסופי שלכם ובפסק הדין הסופי.

לסיכום, זכרו: ראשית, נסו לפתור הכל בדרכי שלום ונועם. שנית, אל תחשבו לרגע לוותר על שירותיו של עורך דין משפחה. חפשו עו"ד מקצועי, מנוסה, ובעל הצלחות מוכחות בתחום. שיהיה בהצלחה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה